vrijdag 8 juni 2012

Creatief dagje

Vandaag ben ik een dagje op bezoek geweest bij Hermine Koster. Erg gezellig en we hebben ook nog tijd gevonden om creatief bezig te zijn :o) We zijn de hele dag zoet geweest met het maken van een boekje. Super leuk om te doen en lekker kliederen met verf :o)
De pagina's aan de binnenkant zijn gemaakt van een groot vel waarop gewerkt is met verschillende lagen verf, verschillende templates en inkt. 
De kaften zijn bekleed met wit mulberry papier. Daar bovenop is een deel van een doily geplakt, die bespoten is met Dylusions Ink Spray. Verder is de kaft afgewerkt met tape.

Hieronder vind je links het boekje van Hermine en rechts mijn boekje.




3 opmerkingen:

Ineke zei

Hoi Natasja, leuke boekjes. Ik volg Hermine en zo kwam ik bij jouw blog uit. Mooie frisse kleuren. Groetjes Ineke

Marleen Derweduwen zei

Ik ben ook op jouw blog terecht gekomen via Hermine.
Wat hebben jullie mooie boekjes gemaakt!
Kun je me vertellen wat bulberry paier is?

Marit zei

Ha, Hermine stuurt een boel mensen jouw kant op zie ik! Mooi boekje heb je gemaakt! Ik ben echt een boekbind-fan (fanaat?) Eigenlijk gebruik ik zelf amper ooit groen, maar ik vind jouw groentinten waarin je dit boek hebt gemaakt erg mooi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails